החזרות והחלפות

מדיניות החלפות והחזרות - קארמה תכשיטים
עודכן לאחרונה: 13 באוגוסט 2025
  · · · ~»※«~ · · ·
אנחנו בקארמה תכשיטים רוצים שתהיה מרוצה מהרכישה שלך. יחד עם זאת, בשל אופי המוצרים - תכשיטים בעבודת יד - קיימות מגבלות מסוימות על החזרות והחלפות. המדיניות שלהלן נועדה להבהיר את הכללים, בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.


החלפות

  1. ניתן להחליף פריט עד 14 ימים מיום קבלתו, בצירוף חשבונית/קבלה או פתק החלפה.
  2. תנאי ההחלפה - הפריט במצב חדש, לא נעשה בו שימוש, ללא פגם או נזק, באריזתו המקורית ובשלמותו.
  3. ההחלפה אפשרית באחת מהדרכים:
    -
    הגעה לסטודיו שלנו בתיאום מראש. המבחר בסטודיו יותר גדול:)
    -
    שליחה בדואר רשום או שימוש בשירות שליחים, בצירוף פרטי קשר (שם מלא, טלפון, סיבת ההחלפה).
  4. פריטים שנרכשו בהזמנה אישית, בעיצוב אישי, בחריטה/ריקוע או לפי מידה - לא ניתנים להחלפה.
  5. פריט שנרכש במבצע או בסייל - ההחלפה תתבצע לפי הסכום ששולם בפועל, ולא לפי מחיר מלא.

החזרות וביטולי עסקה

  1. ניתן להחזיר פריט עד 14 ימים מיום קבלתו, בצירוף חשבונית/קבלה, בתנאי שלא נעשה בו שימוש, ללא פגם או נזק, ובאריזתו המקורית.
  2. ההחזר יתבצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן:
    -
    החזר כספי יועבר לאמצעי התשלום שבו בוצעה ההזמנה בלבד.
    -
    ינוכו דמי ביטול בגובה 5% ממחיר הפריט או 100 ₪ - לפי הנמוך מבין השניים.
    -
    לא יינתן החזר כספי על דמי משלוח.
  3. פריטים בהזמנה אישית לא ניתנים להחזרה או ביטול.
  4. פריט שנרכש במבצע - תתאפשר החזרה רק עד 5 ימים מיום קבלתו, ולא יינתן בגינו החזר כספי אלא החלפה או קרדיט.
  5. החזרת הפריט באחריות ובעלות הלקוח.

אופן ביצוע ההחזר או ההחלפה

  1. יש ליצור קשר לפני שליחת הפריט:
    דוא"ל karmajewelry74@gmail.com
    טלפון: 052-8991149
  2. במשלוח חזרה יש לצרף פתק עם שם מלא, טלפון, מספר הזמנה וסיבת ההחזרה/ההחלפה.
  3. ההחזר הכספי יבוצע עד 3 ימי עסקים מיום קבלת הפריט ובדיקתו על ידינו.
  4. במידה והפריט הוחזר שלא בהתאם לתנאי המדיניות - לא יינתן זיכוי כספי או קרדיט.

פגמים במוצר

  1. אנו מקפידים לבדוק כל תכשיט לפני שליחתו.
  2. במידה ונשלח פריט עם פגם בייצור - יש לפנות אלינו מיד עם קבלתו, ואנו נדאג לתיקון, החלפה או פתרון אחר, ללא עלות.

הבהרות נוספות

  1. לא ניתן להמיר זיכוי כספי שהתקבל מכרטיס מתנה (Gift Card) - אלא בהטענת הכרטיס מחדש בלבד.
  2. לא יינתן זיכוי כספי על פריטים שלא שולמה בגינם תמורה (כגון מתנות או מבצעים מיוחדים).
  3. העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות את מדיניות ההחזרות וההחלפות בכל עת, בכפוף להוראות החוק.